close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה פיתוח מנהלים זה משהו שכדאי להשקיע בו?

מערכת שורשז תמוז, תשעח20/06/2018

נהלי המחלקות והצוות בעסק שלכם חייבים לעשות עבודה טובה ובעיקר, הם צריכים לשדר שהם יודעים על מה מדובר

תגיות:
מנהלים עסק גדול? יש לכם לא מעט עובדים ואתם רוצים שכל אחד מהם ייתן את המקסימום? אם כך, הגיע הזמן להבין שהכול מתחיל במנהלים. מנהלי המחלקות והצוות בעסק שלכם חייבים לעשות עבודה טובה ובעיקר, הם צריכים לשדר שהם יודעים על מה מדובר. זה נכון בין אם מדובר על פרויקט ספציפי שבו צריך להתעמק ובין אם מדובר על ההתנהלות היום יומית בעסק. משמעות הדברים היא שצריך לבחון היטב איזה אנשים ממלאים תפקידים ניהוליים בחברה שלכם ויתרה מכך, כדאי להשקיע בפיתוח של אותם מנהלים. פיתוח מנהלים זה בדיוק מה שעושה את ההבדל בין חברה שבה ההתנהלות בינונית ומטה ובין חברה ששואפת להגיע גבוה ולגדול בכל שנה מחדש. לכן, אם גם אתם רוצים להצליח ואם חשוב לכם לשמור על העסק כפי שהוא ולגרום לו לצמוח, אל תוותרו על פיתוח עבור המנהלים שלכם.

מה כולל פיתוח מנהלים?
בתחום כמו פיתוח של מנהלים אנחנו יכולים לראות שהשמיים הם הגבול. זה אומר שיש הרבה פרטים שעליהם כדאי לחשוב ושאותם ניתן להוסיף, שכן אם כבר משקיעים בתחום כמו פיתוח מנהלים עדיף לעשות זאת בצורה כמה שיותר רצינית. יש בעלי עסקים שמתחילים להשקיע בפיתוח של המנהלים רק אחרי שמתעוררות בעיות כאלה ואחרות אך יש גם מי שישקיע בעניין הזה מראש. ואתם? מה מתאים לכם יותר ואיזה סוג של התנהלות אתם מאמינים? מה שבטוח זה שאם אתם רוצים לפתח את היכולות של המנהלים שלכם צריך לעבור על פרזנטציה, על התמודדות עם מצבי חירום ועל ההתנהלות הכללית שלהם מול העובדים שמתפקדים תחתם.

מדוע עדיף לפנות לאנשי המקצוע בתחום?
בכל מה שקשור לנושא כמו פיתוח מנהלים, פרזנטציה וכדומה, יש היום הרבה אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם. לכן, אם חשבתם לרגע שאתם תהיו האנשים שיעבירו למנהלים שלכם תרגילים שונים של פיתוח או יום גיבוש מלא במשימות בנושא, כדאי שתוותרו על כך. במקום זה אתם יכולים לפנות אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום הזה ולהזמין ממנה את השירות הטוב ביותר שיש, אז למה אתם מחכים? כאשר המומחים אחראים על פיתוח המנהלים שלכם בעסק אתם יכולים להיות בטוחים:
• שהמשימות תהיינה מתאימות למטרה
• שיהיה ניצול מקסימאלי של הזמן
• שהמנהלים בעסק יקשיבו וישתפו פעולה

ובאופן כללי, התחושה תהיה שאתם לא מבזבזים את הזמן ואת הכסף לחינם. אומנם זה נכון שתמיד כאשר פונים אל חברות מקצועיות שעוסקות בענף הזה גם משלמים להן לא מעט כסף, אך מצד שני, זה גם מה שיוביל בסופו של דבר לתוצאה טובה יותר. למנהלים שלכם בעסק מגיע לקבל את כל הכלים שיהפכו אותם להיות מנהלים טובים יותר, אז למה אתם עדיין מחכים?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה